HTML

kerdeseink

Vannak kérdéseink?

Friss topikok

  • prikul: Érdekes.... sokszor elgondolkodtam - vagy inkább próbáltam belegondolni, mit is jelent(het) ez nek... (2012.05.25. 17:36) egy szót
  • prikul: azért kíváncsivá tett a bejegyző azzal... mit tart Jézus női arcának? hogy nekem hogyan jelenne m... (2011.05.10. 00:45) „She is black”
  • Takana: én igen. Te mire? ;) (2011.03.17. 11:06) Mire várunk?
  • prikul: @Takana: otthonteremtés, elfogadás: "az anyaság is el- és befogadással kezdődik" - ez nagyon jó go... (2010.12.07. 09:19) Nőiesség - Anyaság - Szigor
  • prikul: Én egy emberről hallottam ilyet (ha tényleg így volt), és még „híres” is..: kiöntötte a tintát a s... (2010.09.22. 17:09) mindent lát

Linkblog

2012.04.03. 09:57 kerdeseink

egy szót

A katolikusok a misén az áldozás előtt azt imádkozzák, hogy "hanem csak egy szóval mondd". És most már hónapok óta újra és újra felmerül bennem a kérdés: mi az az egy szó, amire várunk?

Neked mi az az egy szó, amitől 'meggyógyul a lelked'?

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kerdeseink.blog.hu/api/trackback/id/tr364360600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerdeseink · http://kerdeseink.blog.hu/ 2012.05.01. 21:58:44

köszi a válaszokat!

nekem talán azt mondaná, hogy

"akkor is"

prikul 2012.05.25. 17:36:21

Érdekes.... sokszor elgondolkodtam - vagy inkább próbáltam belegondolni, mit is jelent(het) ez nekem - mialatt ezt mondtam/om a misében.... és mindig/legtöbbször/általában - oda lyukadok ki, hogy: bárhol legyek, bármit csináljak, bármiben legyek, ha én képtelen is vagyok, ha méltatlan is vagyok, Ő "csak" rám-néz, ő "csak" magához hív, Ő "csak" megbocsát, Ő "csak"...... és az én EGÉSZ LÉNYEM "méltó", képes lesz arra, hogy... befogadni Őt.... hogy befogadhasson engem Ő....
süti beállítások módosítása